Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih
Mestna knjižnica Piran > Slovensko > Prireditve > Dogodki in napovedi

Dogodki in napovedi

POLETNI URNIK V JULIJU IN AVGUSTU

Skriti zakladi
Od 1. julija do 31. avgusta bo Mestna knjižnica Piran odprta po poletnem urniku. Enoti v Piranu in Luciji bosta takrat odprti: ob ponedeljkih in sredah od 14.00-20.00, ob torkih, četrtkih in petkih pa od 8.00-14.00. Ob sobotah bo knjižnica zaprta.

SPLETNI VPIS

Spletni vpis
V našo knjižnico se po novem lahko vpišete s spletnim obrazcem. Po opravljenem vpisu lahko dostopate do vseh oddaljenih storitev: izposoja e-knjig na portalu Biblos, elektronski viri, uporaba storitve Moja knjižnica, rezervacija gradiva. Za uporabo ostalih storitev se morate oglasiti v kateri koli enoti knjižnice. Postanite naš član in izberite iz bogate ponudbe nekaj zase.

SLIKARSKA RAZSTAVA MAGDALENE LIVIO

Magdalena Livio je rojena leta 1945 v Murski Soboti kot Marija Magdalena Lukač. Izučila se je za kemijskega tehnika. Zaposlena je bila na Zavodu za zdravstveno varstvo v živilskokemičnem laboratoriju v Kopru, nato dalj časa v Hannovru v Nemčiji na veterinarski univerzi kot kemijsko-tehnična asistentka. Tam je začela ustvarjati z akvareli. Ko se je vrnila v Slovenijo, se je takoj vpisala v društvo Faros, univerzo za tretje življenjsko obdobje, in začela »malati« z akrilnimi in delno oljnatimi barvami. Sama tudi pravi: »Kot vidite, do neke meje, se vsi naučimo nekaj z barvami«. Razstava njenih slik je na ogled v lucijski knjižnici vse do konca julija. Vabljeni na ogled!

POLETNE IGRARIJE V PIRANSKI KNJIŽNICI

Poletne igrarije
Branje, igranje, ustvarjanje v počitniških dneh! Otroke od 4. leta dalje prijazno vabimo vsako sredo ob 18. in vsak petek ob 11. uri na poletno urico med knjigami. Z veseljem vas pričakujemo!

02.07.2019

KNJIŽNICA NA PLAŽI

Knjižnica na plaži
Tudi letošnje poletje z nami- knjižnica na plaži; od 1. julija do 31. avgusta, od ponedeljka do petka, med 10. in 18. uro. Možna je izposoja le ene knjige naenkrat, brezplačno in brez formalnosti. Ko jo preberete, jo vrnite v knjižnico na plaži ali v najbližjo enoto Mestne knjižnice Piran.

31.05.2019

RAZSTAVA "PRAZNIK PETJA V PIRANU"

Praznik petja v Piranu
Razstava "Praznik petja v Piranu" - Predstavitev vsebine 1.Mednarodne revije zborov 2019. Otvoritev razstave v sredo, 5.6.2019 ob 16.30 h v prostorih piranske knjižnice na Župančičevi 4 v Piranu. Vljudno vabljeni!

24.05.2019

ZAKLJUČNA PRAVLJIČNA URA S ŠPELO PAHOR

Pravljica, 29.5.2019
Zadnjo pravljično uro v Mestni knjižnici Piran smo preživeli v družbi kamišibajkerke Špele Pahor. (Kamišibaj je japonska umetniška oblika pripovedovanja zgodb ob slikah na malem lesenem odru). Imeli smo se lepo. Pravljicam smo pomahali v slovo in se vidimo spet v oktobru!

22.05.2019

POTOPISNO PREDAVANJE O BENINU

Predavanje o Beninu, 30.5.19
Knjižnica Lucija je 30. maja organizirala potopisno predavanje o Beninu. Etnologinja Špela Pahor je z nami podelila vtise o potovanju in prostovoljnem delu v tej afriški državi.

20.05.2019

ROŽE MIRKA VODOPIVCA-MIRANA

Za razstavo slik Mirka Vodopivca- Mirana v lucijski knjižnici ste v zadnjem času pokazali veliko zanimanje. Ljubiteljski slikar iz Sečovelj svoj opus pri nas nadaljuje in dopolnjuje še naprej. Smo v maju, mesecu ljubezni, le-to pa izkazujemo tudi s cvetjem. Cvetje je tudi motiv, ki krasi njegove nove razstavljene slike, ki bodo na ogled do konca maja in predvidoma še ves mesec junij. Vabljeni k ogledu. Lepo dišijo.

16.05.2019

OBISK ŠPANSKIH PROFESORIC

Slika
Dve profesorici iz Španije sta obiskali Piran, kjer se mudita na strokovnem obisku na OŠ Cirla Kosmača. Želeli sta si ogledati tudi našo knjižnico, saj je tudi na njihovi šoli ena izmed njiju zadolžena za knjižnično dejavnost. Bibliotekar Marko Matičetov jima je razkazal knjižnico in izmenjali so poglede na vlogo knjižnic v sodobnem času ter primerjali vlogo, ki jo imajo za lokalno skupnost knjižnice v Sloveniji in Španiji.

07.05.2019

SREČANJE Z MILANOM PETROVIČEM

Mestna knjižnica Piran je z veseljem povabila na letošnje Srečanje v Piranu, v ponedeljek, 13. maja 2019, ob 19.00 uri v čitalnico knjižnice (Župančičeva ulica 4). Naš gost je bil občan Milan Petrovič, glasbenik, avtor pesniške zbirke Avenija sanj in velik ljubitelj živali. Z njim se je pogovarjala bibliotekarka Ksenija Petaros Kmetec.

03.05.2019

FOTOGRAFSKA RAZSTAVA ROBERTA VIDMARJA

Robert Vidmar se je s fotoaparatom spoprijateljil že dolgo let nazaj. Do danes je posnel že nešteto fotografij, ki odražajo predvsem vsakodnevne barve in geste mesta Piran. Fotografski občutek, ki ga Robert Vidmar goji do barv in motivov mesta, je prepoznaven tudi na razstavi “Vremenske pripovedi Pirana”. Avtor nam ponudi pripoved osmih skrbno izbranih fotografij, ki so plod večletnega potrpežljivega spremljanja in opazovanja vremenskega dogajanja nad mestom. Na fotografijah je zaznati njegovo iskanje in razkrivanje intimnih trenutkov, v katerih je možno začutiti tudi presenetljivo tišino, ki je v tem obmorskem mestu skorajda nepredstavljiva. Poleg poznavanja vremenskih razmer Robert Vidmar s fotografijami izkazuje tudi občutek za celostno kompozicijo, ki še dodatno poudari barvno in vsebinsko dogajanje na njih. Med fotografijami nedvomno prevladujejo razgledni motivi, ki ponujajo gledalcu pogled v neskončnost morja, vremena in barv.

23.04.2019

PRIMORCI BEREMO 2019

Tudi letos bomo v naši knjižnici brali knjige z oznako Primorci beremo. Vabimo vas k sodelovanju (branju) v tem projektu od 23. aprila do 8. novembra. Kdor bo v tem času prebral najmanj 5 proznih del in eno pesniško zbirko, bo ob koncu prejel bon za brezplačen vpis v knjižnico in bil deležen zaključne prireditve z izbranim avtorjem. Prav tako vas vabimo na uvodno prireditev s pisateljem Samom Rugljem, ki bo 25. aprila ob 18.30 v piranski knjižnici.

18.04.2019

LITERARNI VEČER S SAMOM RUGLJEM

Mestna knjižnica Piran vas je v tednu knjige v četrtek, 25.4., in ob začetku bralnega projekta Primorci beremo z veseljem povabila na literarni večer s Samom Rugljem in predstavitev njegovega romana Resnica ima tvoje oči (Litera, 2018). S pisateljem, sicer urednikom založbe UMco in množično brane revije Bukla, se je o romanu, knjigah in še čem pogovarjal Marko Matičetov.

16.04.2019

(PRVIH) DESET LET KNJIŽNICE LUCIJA

23.4.2019
Knjižnica Lucija je 23. aprila praznovala prvih 10 let. Rojstni dan smo popestrili z lutkovno predstavo »Rokec na drugem koncu sveta« lutkovne skupine Uš. Na koncu smo večer zaključili z rojstnodnevno torto. Odrasle-nove člane-pa smo čez dan razveseljevali s podarjeno enoletno članarino.

16.04.2019

NOČ V KNJIŽNICI

V petek smo praznovali noč knjige v piranski knjižnici. Najprej smo obiskali Gimnazijo Piran, kjer so nam dijaki z mentorico Sonjo Bizjak pripravili gledališko predstavo Trije prašički, in nadaljevali v Mediadomu ob pripovedih iz piranske zgodovine z Zoro Mužinić. V Akvariju nam je Nejc prebral pravljico o mavrični ribici, z mentorico programa Popestrimo šolo Niko Vidergar in vodjo akvarija Sabino Kravos Jugovac pa smo si ogledali njegove prebivalce in barvali pobarvanke. Kustosinja Ana Papež nas je odpeljala na razstavo v galerijo Hermana Pečariča, nato pa smo v čitalnici izdelovali portrete s kredo, ki so razstavljeni na mladinskem oddelku knjižnice. Po večerji (Tanja in Eva sta spekli palačinke) nas je obiskal pisatelj Vanja Pegan, ki nam je za lahko noč prebral pravljici Mateje Perpar. Polni doživetij smo zaspali med knjigami.

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO POSLOVNEGA SEKRETARJA

Objavljen je razpis za delovno mesto poslovnega sekretarja v Mestni knjižnici Piran. Razpisne pogoje si lahko preberete na povezavi: Razpis

15.04.2019

PRAVLJIČNA URA S TAČKAMI POMAGAČKAMI

Obiskale so nas Nika, Ingrid in Lia. Naučile so nas, kdaj postanemo drevo in kdaj želva, ko srečamo psa brez vodnika, ki ga ne poznamo. Lia je pozdravila otroke in pokazala, kaj vse zna. Ingrid in Nika pa sta nam povedali veliko novega o Tačkah pomagačkah.

14.04.2019

RAZSTAVA EKSTEMPORA VRTCA MORJE - 2. DEL

Razstava
V Knjižnici Lucija stene krasijo novi izdelki otrok lucijskega vrtca Morje na temo "V Portorožu" pod vodstvom vzgojiteljic Dolores Velikajne in Sanja Prijevič. Vabljeni k ogledu!

11.04.2019

PREDSTAVITEV KNJIGE ''MARE CORTO. COSTE ISOLE E PERSONE''

Mestna knjižnica Piran, Samoupravna skupnost italijanske narodnosti Piran in Društvo za zgodovinske in geografske študije Piran so v ponedeljek, 15. aprila 2019, povabili na predstavitev knjige o krajih in ljudeh ob Jadranskem morju. O knjigi, ki ima 14 poglavij in 90 fotografij sta v sliki in besedi pripovedovala avtorja: neodvisni novinar Matteo Tacconi in fotograf Ignacio Maria Coccia. Večer je povezoval Kristjan Knez, predsednik Društvo za zgodovinske in geografske študije Piran. Foto: Ondina Lusa in Franc Krajnc, Slovenski utrip

OBISK UČENCEV Z IZLAK

V petek, 12. 4., so nas v večernih urah obiskali učenci OŠ Ivana Kavčiča z Izlak. Knjižničarki Eva in Tanja sta jim razkazali knjižnico, povedali pravljico o Toninu in pripravili delavnico izdelovanja knjižnih kazalk.

04.04.2019

RAZSTAVA MIRKA VODOPIVCA

Ljubiteljski slikar iz Sečovelj Mirko Vodopivec-Miran se v Luciji predstavlja s ciklusom slik olje na platnu. Dodatne informacije o razstavljenih delih so na voljo na telefonski številki 041-365-838 (Mirko Vodopivec).

03.04.2019

PREDAVANJE OB MESECU KRAJINSKE ARHITEKTURE

Knjižnica Lucija je v okviru meseca krajinske arhitekture povabila na predavanje Romane Kačič in Mojce Fabbro z naslovom »Krajina obalnega pasu med krajinskima parkoma solin«. Predavanje je potekalo v sredo, 10. aprila 2019, ob 18. uri v prostorih lucijske knjižnice.

ISTRSKI MARATON – RAZSTAVA FOTOGRAFIJ FOTO KLUBA PORTOROŽ

Istrski maraton
Istrski maraton, ki povezuje naša mesta: Ankaran, Izolo, Koper in Piran in spodbuja aktivno preživljanje prostega časa in zdrav način življenja, je postal ena najbolj znanih tekaških prireditev v Sloveniji, z množično udeležbo tekačev in z eno najbolj slikovitih prog daleč naokoli. Fotografije Foto kluba Portorož z lanskega maratona si lahko ogledate v Mestni knjižnici Piran do štarta 6. Istrskega maratona, ki bo 13. aprila.

TEČEMO MED ZGODBAMI

Slika
Spoštovanje in veselje do življenja gojita mag. antropologije Jasmina Kozina Praprotnik in prof. športne vzgoje Urban Praprotnik, ustanovitelja največje slovenske tekaške druščine, Urbani tekači. V petek, 5. aprila 2019, sta v Mestni knjižnici Piran delila z nami motivacijski zgodbi dveh izjemnih tekačic, Helene Žigon in Kazimire Lužnik, ki ju je v knjigi izpisala Jasmina.

RAZSTAVA EKSTEMPORA VRTCA MORJE

Stene otroškega oddelka lucijske knjižnice od danes dalje krasijo izdelki otrok lucijskega vrtca Morje. Otroci, stari 5 do 6 let, so nam pod vodstvom vzgojiteljic Ondine Milok in Simone Barešič pričarali podobe na temo "V Portorožu". Starši in otroci, vabljeni k ogledu!

18.03.2019

PREDSTAVITEV KNJIGE O MEDICINI SVETE HILDEGARDE

Predstavitev knjige o medicini sv. Hildegarde, 28.3.2019
Knjižnica Lucija je dne 28. marca 2019 ob 18. uri organizirala predstavitev knjige »Medicina svete Hildegarde – temeljno delo za zdravje človeka«. Knjigo sta predstavila njena avtorja, Veronika in mag. Uroš Plantan. Bil je zanimiv in moder večer.

26.02.2019

RAZSTAVA "CVETJE IN SOLINE" MILIVOJKE CERAR

V lucijski knjižnici trenutno poteka razstava slik Milivojke Cerar. Tokratna tematika so cvetje in soline. Razstava bo na ogled do konca marca, vabljeni k ogledu!

22.02.2019

PREDSTAVITEV KNJIGE "LA BIOLOGIA MARINA A TRIESTE E NELL'ALTO ADRIATICO"

Mestna knjižnica Piran je v sodelovanju s Skupnostjo Italijanov Piran in kulturnim klubom Circolo di cultura istro-veneta "lstria'' v torek, 26. februarja 2019, povabila na predstavitev knjige La biologia marina a Trieste e nell'alto Adriatico : viaggio tra quattro secoli di pesci, uomini e memorabili imprese, ki sta jo napisala Nicola Bettoso in Giuliano Orel. Knjigo in razvoj morske biologije na območju severnega Jadrana so predstavili dr. Nicola Betoso, prof. Lovrenc Lipej in Claudio Battelli. Foto: Franc Krajnc, Slovenski utrip.

13.02.2019

PREDSTAVITEV ROMANA "VRNITEV - PISMA ODVISNIKA"

Mestna knjižnica Piran je v sodelovanju z Gimnazijo, elektro in pomorsko šolo Piran (GEPŠ), v torek 19. februarja pripravila zanimiv literarni večer s Petjo Kuželom. Petja, nekoč Pirančan in pa tudi nekdanji odvisnik, nam je predstavil svojo avtobiografsko izpoved zapisano v pismih, ki jih je »zvezal« v knjigo z naslovom »Vrnitev«. Z veseljem nam je zaupal, kako se je njegova pot odvisnosti začela, kaj vse se mu je takrat zgodilo in kako srečen je, da se je spet vrnil na prave tirnice in na novo zaživel.