Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih

Moja knjižnica

Moja knjižnica  je spletni servis COBISS/OPACa, ki vam omogoča:

  • Podaljšanje roka izposoje gradiva. V kolikor želite rok izposoje podaljšati, označite v skrajno levem stolpcu tisto gradivo, ki ga želite podaljšati, in na dnu seznama kliknite želim podaljšati. Po uspešno opravljenem podaljšanju se izpiše seznam gradiva z novim datumom vrnitve. Podaljšanje ni možno, če: je rok vrnitve gradiva že potekel, je bilo gradivo že dvakrat podaljšano, je gradivo rezerviral drugi član, imate neporavnane obveznosti.
  • Naročilo trenutno prostega gradiva. Želeno gradivo, ki je trenutno na voljo, lahko naročite, dvignete pa osebno še 5 delovnih dni po izvedenem naročilu v knjižnici, kjer ste gradivo naročili.
  • Rezervacijo trenutno izposojenega gradiva. Želeno gradivo, ki je izposojeno pri drugem članu, lahko rezervirate, dvignete pa osebno še 5 delovnih dni od dneva, ko smo vam poslali obvestilo, da vas gradivo čaka v želeni knjižnici. Rezervirate lahko do 5 enot gradiva.
  • Zgodovino izposojenega gradiva. V knjižnici, v katero smo se prijavili, lahko pogledamo zgodovino svojega izposojenega gradiva za zadnjih 5 let. V seznamu se izpiše samo gradivo, ki smo si ga izposodili s trenutno veljavno izkaznico.
  • Medknjižnično izposojo.
  • Pregled vaših morebitnih neporavnanih dolgov.
  • Spremembo osebnega gesla.
  • Izbiro elektronskega obveščanja. Izberete lahko vrsto obvestil, ki jih želite prejemati: o prispelem rezerviranem gradivu, o skorajšnjem poteku roka izposoje, poteku članstva in splošna obvestila knjižnice. Obvestila lahko prejemate preko vaše elektronske pošte ali sms obvestil.

Za uporabo spletne storitve potrebujete številko članske izkaznice in geslo, ki vam ga dodeli knjižničar na vašo željo.

slovensko italiano
2019 © Mestna knjižnica Piran | O spletni strani